איך זה לגדול במשפחה עם ארבעה אחים כשיש לך אספרגר?

בואו אני אספר לכם איך זה מרגיש לגדול במשפחה עם ארבעה אחים. אולי זה נשמע כיף אבל יש יתרונות וחסרונות ואני אספר לכם.

בואו נתחיל עם אחי הבכור שגדול ממני בשנה, שחק.
שחק יודע את כל החולשות שלי ואני וגבע חושבים שהוא מבין יותר כי הוא היתמודד איתנו כל הזמן אבל היתרון שלי ושלו זה שיש לנו משהו במשותף. אנחנו אוהבים מבוכים ודרקונים ואנחנו עושים הרפתקאות וזה היה כיף. אחרי כמה זמן, גם האחים האחרים הצטרפו להרפתקאות שלו ואף אחד לא רצה לשחק איתי. בהתחלה זה היה עצוב אבל למדתי איך להציע הרפתקאות חדשות ואין מה לדאוג, הכל כבר היסתדר ואנחנו חברים טובים.

נמשיך אם אחי האהוב והתאום גבע. כפי שאתם יודעים, גם לו יש אספרגר וגם אנחנו משחקים ביחד המון. אם יש לו בעיה אני והוא פותרים אותה וככה אנחנו עושים גם אם לי יש בעיה. יש לנו ריבים אבל אנחנו משלימים לבד. לגבע לא קל להתחבר בקלות עם חברים אז אני עוזר לו. לי ולו יש חברות שלעולם לא תפרד.

עכשיו הגענו לאח האחרון אבל החמוד קבלו את אדר. אדר הוא צעיר ממני בארבע שנים. לפעמים אנחנו רבים ביגלל שהוא עושה דווקא אבל אל תדאגו, אנחנו משלימים וכיף לי איתו.
בשבועים האחרונים אני עושה לו ולחברים שלו אימון כזה עם משחקים, אתם יודעים, נו. וכיף לי איתו מאוד.

לסיכום להיות במשפחה עם ארבעה אחים זה כיף ואני מקווה שגם לכם כיף לקרוא עלינו:).

